dinsdag 26 juli 2011

Beste prijs voor uw motorhome vanaf bj 1990

Beste prijs voor uw motorhome vanaf bj 1990 AANKOOP ALLE MOTORHOMES - INGERICHTE CAMPERS - OOK EXPORT.vanaf bj 90 tot recent 2011 . Heeft U een motorhome te koop!! één kleine inspanning en tijd van U, bel FRANKIE en al uw vragen zijn beantwoord . - in goede staat of met werk aan --> FRANKIE is uw oplossing - welke prijs --> de juiste prijs - correcte afhandeling --> betaling cash of naar U wens - discreet --> snelle beslisser - geen verschillende belovers over de vloer --> één eerlijke geinterreseerde FRANKIE - geen valse beloftes --> zoals afgesproken zo word het gedaan - oude of jonge motorhome --> FRANKIE is uw koper - weinig of véél kilometers --> FRANKIE Koopt - gekeurd of niet --> FRANKIE regelt alles - Snelle afhandeling --> Frankie komt over héél het land binnen 24 uur na contact - één bezoek van mij --> gedaan met uw kopzorgen . Deze beloftes kan Ik naleven daar ... - Ik proffesionele handelaar ben met handelsregister - Ik reeds 20 jaren handelaar ben met ervaring - Ik een aankoper ben en direct afhandel naar Uw wens - Ik helemaal alleen werk en zo mijn kosten heel laag kan houden en u de beste prijs kan geven Vertrouw in Mij en bel Mij en uw Moterhome is zo verkocht . 0475 78 29 29 / 09 229 29 22 . ook zon...en feestdagen 24 op 24 .mvg frankie en tot ziens
meer info


Geen opmerkingen: