vrijdag 3 juli 2009

» Turbotent Turbo 240 (€ 250)

KOOPJE!! Turbotent Turbo 240, gewonnen in een wedstrijd. NIEUW (nooit gebruikt, slechts 1x opgezet in tuin uit nieuwsgierigheid) Winkelprijs : 450 euro. Geschikt voor 2 pers. Grondopp = 2,40m x2,40m, Hoogte = 2,10m. Wordt opgezet in een oogwenk (5 minuten werk) via centrale as met vier knikarmen (scharnierend frame = uniek systeem), dus geen gepuzzel of geknoei met boogstokken. Doek = gecoat ripstop polykatoen met dakverluchting. Grondzeil = waterdicht nylon/pvc. Twee vensters in zijwanden met muggengaas. Twee deuren in voor -en achterwand met muggengaas. Een ideale & unieke tent voor de kampeerliefhebber!! Heb zelf al veel tenten opgezet en dit is echt wel het beste en rapste systeem dat ik ooit gezien heb... Een echte aanrader!! Handleiding inbegrepen, maar is niet echt nodig, wijst zichzelf uit. Waarom wij verkopen? Wij hebben een caravan, vandaar dus... Vraagprijs : 250 euro of een aanvaardbaar bod!!\'
Fabrice pattyn
meer info


2 opmerkingen:

Van Caeyzeele Niels zei

Beste
Ik ben zeer geïnteresseerd in de tent die u aanbied.
Kan ik met u telefonisch contact opnemen?

Mvg
Niels Van Caeyzeele
0474/563472
niels.vancaeyzeele@gmail.com

Van Caeyzeele Niels zei

Beste,
Ik ben zeer geïnteresseerd in de tent die u aanbied.
Kan ik met u telefonisch contact opnemen?

Mvg
Niels Van Caeyzeele
0474/563472
niels.vancaeyzeele@gmail.com