woensdag 9 januari 2013

ik verkoop mijn caravan hobby 5.20 het is een zeer leuke en toffe caravan maar ik verkoop hem wegens aan koop sta caravan en moet zo snel mogelijk weg want ik kan geen 2 plaatsen betalen ik vraag 2500 euro ervoor er is ring verwarming in een vast toilet kook vuur klein ijs kastje hij is goed voor 4 a 5 personen er is een zo goed als nieuwe voor tent bij maar over de prijs kan nog gesproken worden als ik een mooi bod krijg kan hij weg want het is dringend !!!!!!!!er worden zaterdag foto's genomen en ook op de site geplaatst indien u nu al interesse heeft kan u nu al komen kijken na telefonische afspraak mvg tom Sluiten  Contacteer Orban Tom Je naam Je e-mail Je reactie Beste Orban Tom, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Orban Tom: Verstuur een email 0476-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van Orban Tom Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 70239811 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_caravans_kamperen'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/caravans_en_kamperen/caravans"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '1122', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: