maandag 2 januari 2012

Beste,Bij deze bied ik een voortent voor een caravan te koop aan. De voortent is echt zo goed als nieuw. Is vrij makkelijk op te zetten. Alsook is er een bijhorende wintertent (heb ik nooit gebruikt). Helaas heb ik geen foto van de voortent als deze opstaat. Maar kom gerust zien, je zal merken dat de tent in nieuwstaat verkeert. Wij doen de tent weg omdat we een "iglo" voortent hebben aangekocht.Heel voordelige vraagprijs van ¤120. Mail gerust voor verdere informatie,MVG Leen Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Ls: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61761523 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Zoek campers van 1988 tot 2010 Caravan orion bouwjaar 1976 500 € Campingcar Alpenkreuzer zeer g... 500 € Staancaravan 4.500 € Chateau la car 400 in nieuwsta... 3.250 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/caravans-en-kamperen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1120', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: