zondag 27 november 2011

Hallo,Bij deze verkoop ik mijn familie tent van easy camp, deze is voor 3 personen en heeft een volledig afsluitbaar voor stuk waar je onder kan zitten of spullen kan opbergen, ik heb deze nieuw gekocht voor ongeveer 400 euro en ze is slecht enkele malen gebruikt, ik doe ze weg omdat ik een 2persoons pop-up tent gekocht heb om af en toe eens naar een festival te gaan (voor deze toepassing veel handiger)de bijgevoegde foto is niet het exacte type maar komt zeer dicht in de buurt, kleuren zijn hetzelfde.bij interesse graag een mailtje.GreetzTom Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Tom Tom: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61008041 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Voor inbouw caravan of mobilho... 175 € Scooterrek voor alko chassis 300 € Professionele LED Cree Q5 zakl... 25 € OPVOUW FIETS FUNK BIKE volledi... 125 € ReisBBQ 15 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/caravans-en-kamperen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1120', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: