donderdag 27 januari 2011

Trigano odyssee gl 2009

Trigano odyssee gl 2009

Trigano Odyssée GL - kleur cognac

Vlot op te zetten camping car van 1,5 jaar oud (juli 2009). 

Kunststof wagenbak met veel ruimte voor opbergbakken voor kleding , voeding, …

Slaapplaatsen: twee 2-persoonsbedden, 1 ondertent en gastencabine – ruimte voor minimum 6 personen.

Keuken: driepitsgasvuur,  spoelbak met pomp, twee laden en veel kastruimte voor kookgerei.

Volledig inritsbaar grondzeil (nooit water in de tent).

 

Standaarduitrusting:

Alko-as  650 kg met oplooprem + terugrij-automaat

Bermkeuken

100% Ten Cate tentstof

Bandenmaat 135/R15

ABS kunststof wagenbak

Gegalvaniseerd onderstel met V-dissel

4 zware uitdraaisteunen

13-polige Multicon/West stekkeraansluiting

 

Tal van opties:

Reservewiel + beugel

Neuswiel

Gasdrukveer om opbergruimte onder bed te openen

Disselslot ALKO (beveiliging)

Wieltjes onder keuken, om keuken vlot te verplaatsen

Disselbak ABS Trigano

Ondertent

Gastencabine

Luifel + luifelzijkant

 

Nieuwprijs: 7.125 euro

Vraagprijs: 5.500 euro of doe een aanvaardbaar bod!

 

Camping car moet weg wegens aankoop caravan.

 

Voor bijkomende vragen of inlichtingen mag je bellen na 17 uur of een mail sturen.

 

meer info


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben zeer geïnteresseerd in uw vouwwagen. Vind u € 5000,- een aanvaardbaar bod?

Ik hoor graag van u.
Mijn mail adres is: Nivdwerf@hotmail.com

M. vr. gr. Nicole

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb interesse in uw trigano. Graag wil ik contact met u om nog even over de prijs te praten. Ik denk wel dat we eruit komen. mijn email adres is arno.bronswijk@wanadoo.nl of tel 06-30968977

Met vriendelijke groet,
Arno