zondag 21 maart 2010

» De Waard Kemphaan absolute nieuwstaat (€ 500)

De Waard type Kemphaan in onberispelijke staat. Slechts 2 x 1 week gebruikt in de Provençe. Met hordeur. We hebben de tent 2 jaar geleden nieuw gekocht in Uden om één maal per jaar onze motorscooter op de aanhangwagen te kunnen meenemen naar Frankrijk. We hebben ook een kleine caravan. Wegens een rugoperatie kan ik echter niet meer motorrijden en kiezen we nu definitief voor onze caravan. Vandaar dat we de tent verkopen. Afbieden is zinloos want dan houden we de tent voor de kinderen. Aankoopprijs was 1075 Euro. Voor details ivm gewicht, afmetingen enz.. zie op Internet \'€œDe Waard Tenten\'€.\'
Jp
meer info


4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben geïnteresseerd!
Wat is uw woonplaats?

Unknown zei

Is deze tent nog te koop?

hans zei

L.S.,

is deze tent nog te koop?

Anoniem zei

Goedenavond Kemphaan-bezitter. Ook al is de reden voor de verkoop van uw tent een vervelende, zou ik toch graag met u in contact komen over een eventuele overname. Mijn gezin en ik hebben in het verleden jarenlang gekampeerd in een Albatros. De Waard is sindsdien mijn tentnorm. Zou nu graag in mijn eentje er op uit, met de mogelijk om rechtop te kunnen zitten en desgewenst ook een tweede persoon mee te kunnen nemen. Vandaar Kemphaan.
Mijn emailadres: tjabeleheier@me.com
Ik hoop op een reactie.